Opskaler din butik eller virksomhed med ubemandet teknologi.

Ubemandede systemer

Skræddersyede systemer efter dine behov. Sikker, fleksibel og overkommelig.

Sikkerhed

Ledende inden for hybrid og fuldt ubemandet handel siden 2015.

Om os
Funktioner
Passagesystem

Identificer, hvem du lukker ind

I vores passagesystem bestemmer du, hvem du skal lukke ind og hvordan. Måske skal kunden identificere sig med BankID eller norsk BankID. Måske har du brug for en gyldig e-mailadresse eller et gyldigt telefonnummer. Kun forhåndsgodkendte personer måske? Du vælger selv.

Forskellige metoder til at identificere kunden

Det mest kraftfulde ved vores passagesystem er alle de forskellige måder, du kan identificere dine kunder på. Kunder har forskellige forudsætninger, baggrund og måske nationalitet. Vi ønsker at kunne tilbyde en identifikationsmetode til alle kunder. Vi udvider hele tiden med flere metoder. Som kunde vælger du selv hvilken(e) metode(r), du ønsker at understøtte.

I dag kan vi bl.a. identificere sig med følgende

BankID

Vores kunder er hovedsageligt i Sverige, så vi har selvfølgelig support til svensk BankID, som så mange bruger til daglig.

Dansk BankID / MitID

For at identificere vores naboer mod syd aktiverer du Danmarks svarende til vores eget BankID, altså MitID.

Norsk BankID

Det samme med nordmændene.

Finsk BankID

Det samme med Finland.

Smart ID i Baltikum

Kunder fra de baltiske lande kan bruge deres egen identifikation, det vil sige Smart ID.

SMS

Den nemmeste måde, der virker for alle, der har en mobiltelefon og SMS. Kunden indtaster sit mobilnummer, modtager en SMS med en kode, kunden indtaster koden og derefter logges de ind.

Ansigtsgenkendelse med ID-dokument

Kunden tager et kort som deres ID-dokument – ​​hvilket stort set kan være ethvert ID-dokument i verden. Herefter scannes kundens ansigt. I løbet af få sekunder er ID-dokumentet blevet analyseret og sammenlignet med kundens ansigt for at sikre, at de matcher. Denne løsning gør det muligt for dig at identificere en kunde fra hvor som helst i verden.

 

Yderligere identifikation

Udover at kunden har identificeret sin identitet, kan du som butiksejer kræve, at kunden også indtaster et gyldigt telefonnummer og/eller en gyldig e-mailadresse. Dette er for at du kan få yderligere kundeviden om de kunder, du lukker ind i din ubemandede butik.